مرگ دلم...مطلب ارسالی از#فقط و فقط خواننده های خارجی#
مرگ دلم...مطلب ارسالی از#فقط و فقط خواننده های خارجی#

دو رکعت گریه برای خاطره هایم

                                    .

                                    .

یک قنوت سکوت برای یادت

                                   .

                                   .

دوسجده بی قراری برای عشق بربادرفته

                    .

                    .

یک تشهد برای مرگ دلم!!!



نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت15:10---9 دی 1391
آرش جون من رمز ورود برای وبلاگتو یادم رفته،اگه میشه اسم منو حذف کن و بهم خبر بده که دوباره بیام عضو بشم
پاسخباشه عزیزم


zahra
ساعت14:16---21 آذر 1391
سلام آرش جان مرسی که به من سرزدی خوش حال می شم بازم بهم سر بزنی من تو لینک کردم اگه خواستی منو بلینک و بهم تو قسمت نظرا خبر بده
بای تا های


zahra
ساعت14:15---21 آذر 1391
سلام آرش جان مرسی که به من سرزدی خوش حال می شم بازم بهم سر بزنی من تو لینک کردم اگه خواستی منو بلینک و بهم تو قسمت نظرا خبر بده
بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 30 آذر 1391برچسب:مرگ دلم,مرگ,

] [ 17:23 ] [ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه